אפיקי פרסום רבים משמשים כפלטפורמה מעולה להעברת מסרים שיווקיים קצרים וממוקדים, אך כאשר עולה צורך להעביר תכנים ארוכים ומורכבים יותר, עיתונות היא הפלטפורמה המתאימה ביותר למשימה.
פרסום בעיתונות כולל פרסום תוכן עבור קהל יעד על ידי חלוקה לשני תחומים – האחד, לפי אזור גיאוגרפי (עיתונות ארצית, אזורית, או מקומית) והשני, לפי תחומי עניין (מגזיני כלכלה, עסקים, אופנה, לייף סטייל, ייעודים לגברים, ייעודיים לנשים וכו'), ונחשב לאחד מאמצעי הפרסום הטובים ביותר מכמה סיבות:
- קהל יעד איכותי ורחב יותר:
מלבד העיתונות הכתובה, כיום למרבית העיתונים והמגזינים מוציאים גם מהדורה דיגיטלית, שברוב המקרים מכילים את התכנים והמודעות שמופיעים בגרסת הפרינט. בצורה הזו המפרסם יכול להגיע גם לקהל אשר מעדיף דפי נייר על המסכים. - כדאיות כלכלית:
פרסום בעיתון מהווה אלטרנטיבה זולה יחסית לפרסום במדיות גדולות ויקרות יותר, כמו טלוויזיה, שילוט חוצות וכו'.
פרסום בעיתון מספק ערוץ ישיר וממוקד עבור קהל היעד במחירים משתלמים, המתאפיין לרוב בהחזר השקעה גבוה מאוד. - זמן החשיפה:
בניגוד למודעות באינטרנט, או פרסומת בטלוויזיה, שניתן לדפדף ולזפזפ בקלות ובמהירות, מודעה או תוכן שיווקי בעיתון נשאר כל עוד העיתון נשאר, והסיכוי שלקוחות ייחשפו לתוכן המפורסם במקומון, עיתון, או מגזין, גבוה הרבה יותר מהסיכוי לחשיפה למודעה אחת מיני רבות בין אלפי דפי האינטרנט ומאות הפוסטים ברשתות החברתיות.
אם מדובר בתוכן שיווקי בצורת כתבה למשל, תוכן זה יישאר באוויר למשך זמן רב, וישמש כפרסומת נצחית, גם שנים אחרי הפרסום בפועל.
אנו בסיינס מדיה מחזיקים בניסיון של מעל ל-26 שנים בפרסום בעיתונות, ובהתאמה אישית של צרכי הלקוח, קהל היעד, המסרים השיווקיים ותוכן הקמפיין לשטח הפרסום העיתונאי המתאים. אנחנו נדייק עבורכם את סוג העיתון המתאים ביותר לפרסום, תדירות הפרסום, סוג המודעה או התוכן, המיקום הטוב ביותר בדפי העיתון או המגזין, וכל זאת בהתאמה מלאה למטרות הקמפיין.
נשמח לעמוד לשירותכם! צרו איתנו קשר>>