שלטי חוצות

טלויזיה

רדיו

דיגיטל

עיתונות

בקרת קמפיין

רכש מדיה

האתגר הראשון בכל תהליך מכירה, בין אם של שירות, עסק, או כל מוצר אחר, הוא לגרום לקהל היעד להכיר את מה שמנסים למכור לו, כי אם אנחנו לא יודעים שמוצר קיים, בטח ובטח שלא נוכל לרצות לרכוש אותו. הדרך לחשוף את קהל היעד אל המותג או המוצר שלנו היא כמובן באמצעות שיווק ופרסום בשיטות שונות ומגוונות. וכשמדובר בפעילות פרסומית, לא משנה מאיזה סוג או לאיזו מטרה, הדבר הראשון שצריך להבין הוא מי הוא קהל היעד ומה הדרך הטובה ביותר להגיע אליו.

וכאן נכנס לפעולה רכש המדיה.

רכש מדיה בהגדרתו הוא רכישה של שטחי פרסום ייעודיים במיקומים התחרותיים ביותר. בכדי שרכש מדיה יהיה אפקטיבי, הוא צריך בראש ובראשונה להיעשות לאחר השקעת מחשבה אסטרטגית, וזאת בכדי להשיג התאמה מדויקת ביותר בין הפלטפורמה לבין קהל היעד ומטרות הקמפיין. בצורה הזאת, הקמפיין מייצר חשיפה טובה וממוקדת, וניתן לנצל את התקציב המוגדר בחוכמה וביעילות.

חשוב להבין כי מאחר וישנן המון פלטפורמות זמינות לפרסום, הן בדיגיטל כגון רשתות חברתיות (לרבות פייסבוק, אינסטגרם, טיק- טוק, טוויטר, לינקדאין ועוד, מנועי חיפוש, שיווק באמצעות תוכן ועוד) והן ברדיו, בטלוויזיה ואף על גבי שלטי חוצות, כל מהלך פרסומי שכזה כרוך בהמון חשיבה אסטרטגית המתבססת על ידע, ובעיקר ניסיון רב והכרה מעמיקה עם כלל הפלטפורמות הרלוונטיות.

סיינס מדיה מציעה ידע וניסיון רב של למעלה מ- 26 שנים בעולם הפרסום, היכרות עם כל חברות המדיה, הבנה מעמיקה בהתאמת המדיה למסר הפרסומי ובניית אסטרטגיה מנצחת לקמפיין. אנו מתחייבים לבנות כל תהליך פרסומי בדיוק, מקצועיות, אמינות, אחריות, תוך מתן ליווי מקצועי אישי ושקיפות מלאה. לאחר ניהול מצליח של תקציבי רכש מדיה עבור מאות לקוחות מרוצים במיוחד לאורך השנים, אתם יכולים להיות בטוחים כי עם סיינס מדיה התקציב שלכם יהיה שווה יותר. הרבה יותר.

מחפשים את המפתח לפרסום אפקטיבי ששווה יותר? צרו קשר>>